بررسی کارت نقدی فعال Wells Fargo


2% پاداش نقدی نامحدود – دارندگان کارت به صورت نامحدود 2٪ پاداش نقدی هنگام خرید دریافت می کنند، بدون دسته بندی برای فعال کردن و بدون محدودیت درآمد برای ردیابی.

کارت‌های دیگری نیز وجود دارند که نرخ بازگشت نقدی بالاتری را در دسته‌های خاص ارائه می‌دهند، و اگرچه ارزش آن را دارند، اما به تلاش بیشتری نیاز دارند. و همچنین اغلب در معرض محدودیت‌ها و محدودیت‌هایی در مورد خریدهایی هستند که اعمال می‌کنند. کارت Wells Fargo Active Cash® برای کسانی که کارتی با کاربری آسان می‌خواهند که همچنان جوایز عالی ارائه می‌دهد، عالی است: شما بهترین جوایز ثابت در کلاس خود را بلافاصله در هنگام خرید دریافت خواهید کرد – بدون محدودیت یا مانع برای پرش. از طریق.

200 دلار پاداش نقدی پیشنهاد خوش آمدگویی – دارندگان کارت جدید ولز فارگو Active Cash® می توانند با صرف تنها 500 دلار برای خرید در سه ماه اول، 200 دلار پاداش نقدی دریافت کنند. این نه تنها یک جایزه ثبت نام کارت بدون کارمزد سالانه بسیار رقابتی است، بلکه یکی از ویژگی هایی است که این کارت اعتباری Wells Fargo را از سایر کارت های برگشت نقدی 2% متمایز می کند. ما هنوز با کارت اعتباری دیگری با 2٪ بازگشت نقدی نامحدود روبرو نشده ایم که دارای پاداش ثبت نام نیز باشد.

15 ماه از لحظه افتتاح حساب پیشنهاد مقدماتی 0٪ در سال – دارندگان کارت جدید می توانند به مدت 15 ماه از زمان افتتاح حساب، از 0% آوریل مقدماتی برای خریدهای جدید و نقل و انتقالات موجودی واجد شرایط برخوردار شوند. (پس از آن دوره، نرخ مقدماتی 20.24٪، 25.24٪، یا 29.99٪ APR متغیر اعمال می شود.) این یک معامله عالی است، حتی در مقایسه با کارت هایی که فقط 0٪ در آوریل به فروش می رسند. این بدان معناست که این کارت به شما امکان می دهد تا سال 2025 از سود خرید و نقل و انتقال موجودی خودداری کنید!

به خاطر داشته باشید که انتقال موجودی باید در 120 روز اول انجام شود تا واجد شرایط کاهش نرخ بهره و کارمزد انتقال موجودی کمتر باشد.

بدون هزینه سالانه — در بسیاری از موارد، نرخ های پاداش بالا به معنای هزینه های سالانه بالا است. نه با کارت Wells Fargo Active Cash®، که هزینه سالانه 0 دلاری دارد.

حفاظت از تلفن همراه — با هزینه یک تلفن همراه معمولی به صدها دلار، داشتن نوعی بیمه ایده خوبی است. با استفاده از این کارت Wells Fargo، تنها با پرداخت قبض تلفن همراه خود با کارت خود، می توانید تا 600 دلار محافظ داخلی تلفن همراه دریافت کنید. پوشش مشمول 25 دلار کسر است.

دیدگاهتان را بنویسید