نقد و بررسی: کارت اعتباری Citi Simplicity


0% کارمزد مقدماتی سالانه برای 21 ماه در انتقال مانده: یکی از طولانی‌ترین دوره‌های مقدماتی انتقال موجودی که با آن مواجه شده‌ایم، 0% APR در انتقال موجودی خود برای 21 ماه کامل دریافت خواهید کرد، به این معنی که نزدیک به دو سال فرصت دارید تا موجودی را پرداخت کنید.

0% آوریل به مدت 12 ماه برای خرید: همچنین برای خریدهای جدید برای ۱۲ ماه اول، یک APR مقدماتی ۰٪ دریافت خواهید کرد. اگر قصد دارید با کارت چیزی بخرید، این یک امتیاز مفید است.

تاریخ پرداخت را انتخاب کنید: کمی انعطاف‌پذیری می‌تواند کمک زیادی به مدیریت امور مالی شما کند. این کارت به شما امکان می دهد هر تاریخ پرداخت موجود را انتخاب کنید، اعم از آغاز، وسط یا پایان ماه. به این ترتیب، می توانید پرداخت های خودکار را تنظیم کنید که با چک حقوق شما مطابقت داشته باشد.

بدون پرداخت جریمه دیرکرد: یکی از منحصر به فرد ترین پاداش ها عدم پرداخت جریمه دیرکرد است. در حالی که همیشه باید صورتحساب خود را به موقع پرداخت کنید زیرا تاخیر در پرداخت همچنان می تواند بر اعتبار شما تأثیر بگذارد، خوب است بدانید که در صورت اشتباه و از دست دادن پرداخت هزینه ای از شما دریافت نمی شود.

درصد سالیانه بدون جریمه: اگر برخی از پرداخت ها را از دست بدهید، بیشتر کارت های اعتباری نرخ بهره شما را تا یک آوریل افزایش می دهند. Citi Simplicity® Card هرگز نرخ جریمه را دریافت نمی کند، بنابراین نرخ بهره سالانه شما در خطر دیرکرد پرداخت نیست.

بدون هزینه سالانه: این کارت بدون کارمزد سالانه ارائه می شود، که اگر هدف شما پرداخت بدهی باشد، ویژگی مهمی است.

دیدگاهتان را بنویسید